Koordynator ds. obsługi technicznej nieruchomości

Poznań

 Umowa o pracę, kontrakt B2B, umowa zlecenie

Pełny etat

 Zakres obowiązków

  • przyjmowanie zgłoszeń oraz weryfikacja awarii, usterek i wad technicznych na nieruchomościach;
  • zlecanie napraw podwykonawcom zgodnie z zawartymi umowami oraz odbiór wykonanych prac;
  • zbieranie ofert, negocjowanie warunków oraz przygotowywanie zakresów prac dla zewnętrznych zleceń technicznych;
  • współpraca z wykonawcami w zakresie prowadzonych serwisów;
  • koordynowanie pracy konserwatorów oraz nadzór nad realizacją zleceń konserwatorskich;
  • odpowiedzialność za jakość i terminowość prowadzonych prac;
  • wskazywanie i inicjowanie rozwiązań optymalizacyjnych – także kosztowych – dotyczących technicznego utrzymania nieruchomości;
  • odpowiedzialność za prawidłową ewidencję zleceń, fakturowanie usług i rozliczeń materiałowych związanych z obsługą gwarancyjną, optymalizacja kosztów.

 Nasze wymagania

  • wykształcenie techniczne (preferowane kierunki: instalacje sanitarne, elektryczne, budownictwo lub pokrewne);
  • doświadczenie w pracy związanej z technicznym utrzymaniem nieruchomości;
  • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych z zakresu systemów elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, HVAC, ochrony przeciwpożarowej;
  • umiejętność przygotowywania i opracowywania informacji technicznych, w tym umiejętność czytania rysunków technicznych i dokumentacji budowlanej;
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność;
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego reagowania na zgłoszenia i sytuacje awaryjne;
  • prawo jazdy kat. B.

 

 Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Wsparcie zespołu doświadczonych specjalistów
  • Szkolenia oraz wprowadzenie do pracy w wewnętrznym systemie firmy
  • Zdobywanie doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Komputer służbowy
  • Telefon służbowy
  • Ciągłość pracy

 

APP-Projekt S.A.

APP-Projekt jest jedną z czołowych firm inżynierskich działającą na polskim rynku od 2005 roku. Posiadając biura w czterech miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław) świadczymy swoje usługi na terenie całego kraju. APP-Projekt jest członkiem Rider Levett Bucknall – międzynarodowej organizacji oferującej pełen zakres usług w branży nieruchomości i budownictwa.

 Nasza kadra składa się z ok. 140 wysoko wykwalifikowanych inżynierów wszystkich branż wspomaganych przez architektów, urbanistów, ekonomistów i personel administracyjny. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby nasz zespół wykorzystywał w pełni swoją wiedzę i umiejętności, gwarantując Państwu, że terminy są dotrzymane, koszty pod kontrolą a sukces końcowy zapewniony.

 Nasz Klient jest istotą naszych działań, rozwijamy się, żeby lepiej służyć jego potrzebom we wszystkich branżach oraz sektorach.

 Wierzymy, że nieustająca pasja zdobywania wiedzy i doświadczenia pomaga nam dostarczać projekty jakie wymagane są przez naszych Klientów mając na uwadze bezpieczeństwo, ekonomiczną efektywność oraz idee zrównoważonego rozwoju. Realizując nasze projekty na terenie całego kraju kierujemy się niezmiennie zasadą: nieustająco szukamy lepszych rozwiązań, które pomagają naszym Klientom uzyskać założony cel.

 Naszym działaniom towarzyszy zawsze indywidualne podejście do potrzeb Klienta, poznanie jego oczekiwań, ale także otoczenia biznesowego, by zrozumieć prowadzoną przez niego działalność, a tym samym lepiej wypełniać postawione przed nami zadania. APP-Projekt oferuje swoim Klientom prowadzenie inwestycji od fazy koncepcyjnej, przez projektowanie aż po prowadzenie inwestycji, dając jednocześnie gwarancję sukcesu.

 

Swoje CV prosimy przesyłać na adres: kariera@app-projekt.pl

Funkcja "Aplikuj" nie działa poprawnie.

Praktyki/staż

Praktykant/Stażysta (Asystent) Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych / Sanitarnych / Elektrycznych Kierownika Budowy / Inżyniera Budowy 

szczegóły